حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

ده هفته مانده تا دیدار حسینم

1394/3/3 22:37
نویسنده : مامان
91 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز پیش خانم شبیری رفتم و همون کاری که بهداشت انجام داده بودم رو پیش خانم شبیری انجام دادم و همه سوناها رو بردم و گفتم که من الان چندمین هفته هستم و خانم شبیری گفت شما سی هفته رو تموم کردین و من گفتم که این سونا که بیشتر نشون میده تکلیف چیه؟ بهم گفت که سن بارداری شما رو از اولین سونات حساب می کنم و اگه الان سونگرافی بیشتر نشون داده نشونه اینکه بچه شما ماشاءالله درشته و از همه لحاظ نرماله .

من از این گفته خوشحال شدم و تکلیفم معلوم شد حسین عزیزم فقط ده هفته دیگه مونده که بیای بغلم.

امروز با عزیز افسانه صحبت کردم و بهم گفت که کی بیام پیشت ، من که دوست دارم از الان پیشم باشه ولی خوب اونها هم کار وزندگی دارن و نمی تونه اقاجون و خاله ها رو تنها بذاره .بعد با همدیگه به این نتیجه رسیدیم که در شبهای قدر بیاد پیش من و با هم دیگه هم اعمال شب قدر رو انجام بدیم و هم اینکه اون روزها روزهای حساس مامان میشه تقریبا هفته های 38 و 39 هست .

خدایا کمکم کن تا بتونم فرزندی به دنیا بیارم که هیچ وقت دل امام زمانش رو به درد نیاره و تابع و مخلص اهل البیت باشه.

هر وقت که با عزیز افسانه صحبت می کنم بهم میگه من حسین رو نذر حضرت علی اصغر کردم و به من هم همیشه سفرش میکنه که باحسین حرف بزنم و از همین الان اهل البیتیش کنم، ان شاءالله که هموین طور میشه.

پسندها (1)

نظرات (2)

nilia
3 خرداد 94 23:30
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی
نقاشی
20 تیر 94 14:40
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham