حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

تولد امام زمان و تولد سارا کوچولو

1394/3/12 17:20
نویسنده : مامان
87 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسینم امروز خانم خالق دوست نی نی خوشگلش رو بدنیا اورد و من خیلی خوشحالم.

البته این مژده رو بهاره جون بهم گفت و منو خیلی خوشحال کرد عزیزم ان شاالله شما هم به سلامتی به دنیا بیایی

امشب شب تولد امام زمان عج هست و قم خیلی خیلی شلوغ شده دلم میخاد برم جمکران ولی چون تو ماه هشتم هستم و از طرفی هم ترافیکه میخام همین مسجد کنار خونمون مسجد حضرت زینب برم و برا سلامتی امام زمان و شما و خانواده مخصوص دعا کنم 

دلم میخاد  روزی بیاد که تو بغلم هستی و من برا اون روز لحظه شماری میکنم  

خدایا بحق این روز عزیز به همه فرزند خوب عطا کن و فرزند من رو هم سالم و صالح و محب اهل بیت قرار بده امین یا رب العالمين

دوستت دارم حسین مامان 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان گیلدا
12 خرداد 94 17:29
سلام ایشالله نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان حمیدرضا
12 خرداد 94 17:41
عزیزم انشالا نی نی سالم و خوشگلی به دنیا بیاری و زیر سایه پدر و مادر عاقبت به خیر باشه .خاله جون لطفا به پسرم در جشنواره نی نی و طبیعت رای بدید و 149 را به 1000891010 پیامک کنید ممنون