حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

این روزهای پسرم

1394/2/22 21:33
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم حرکت کردنت خیلی زیاد شده و انقدر زیاد که بعضی اوقات نمیدونم چکار کنم ولی یه چیز خوبی که داری از بابا جون حساب می بری تا حوصلم سر میره بابا جون دستش رو رو شکمم میزاره و برای شما قران و صلوات میفرسته و شما اروم میشید

چند روز دیگه میرم سونگرافی البته به اصرار خودم میخام این سونا رو بدم ، خوب دلم برات تنگ میشه!؟ ،

و فردا هم باید برم پش خانم متخصص ببینم اون برا ازمایشهام چی میگه

راستی گلم خانم خالق دوست تا ده روز دیگه زایمان میکنه بهم گفت دو الی سه هفته اخر عرق کمافیطوس بخورم برا اسانی در زایمان خوبه و عرق کاسنی با ترنجبین هم برای جلوگیری از زردی خوبه.

عزیزم فعلا میرم بعد از جواب سونا میام امروز 18 روز از ماه هفتم شما گذشته

دوستت دارم حسینم

 

پسندها (3)

نظرات (1)

دومین جشنواره کتابهای صوتی
24 اردیبهشت 94 11:14
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید.همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری" ما را پذیرا بوده و در اجرای این برنامه ما را یاری فرمائید.