حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

ازمایش

1394/2/22 21:26
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسین مامان چند روز قبل رفتم ازمایش کلوکز (دیابت بارداری) بدم و من از خانم خواستم که برام ازمایش ادرار و کراتین کلیه و ذخیره اهن بنویسه تا در کنار این ازمایش این رو هم انجام بدم. خدا رو شکر دیابت بارداری ندارم و عفونت ادرار هم ندارم ولی خانم گفت که یک کوچولو عفونت دارم که اصلان مهم نیست و این  یکم عفونت مربوط به فشار نی نی به مثانه هست کراتین کلیه هم خوبه و ذخیره اهنم که گیاهی مصرف می کردم که باید بین 20 تا 120 باشه برای من 99 بود خدا رو شکر ولی یه مشکل که مامان اصلان به این نکته توجه نکرده بودم این بود که من یک کوچولو کم خونی از نوع اسید فولیک دارم  یعنی کمبود ویتامین ب 12 که دکتر برام اسید فولیک 5 نوشت و من باید برم سراغ سیب و توت فرنگی و دل و جگر و وگوشت گوسفند از نوع سیخیش. البته بابایی خیلی اصرار به خوردن قرص داره و من فک می کنم باید یکم قرص بخورم اونم فقط اسید فولیک ، چون نمیخام اهن بخورم ولی چند باری به اصرار بابا جون خوردم ولی چه کنم دلم اصلان راضی به خوردن قرص اهن نیست و امیدوارم برا پسر گلم مشکلی ایجاد نکنه

خوب عزیزم جواب ازمایش رو در ادامه مطلب قرار میدم

این جواب ازمایش دیابت بارداریم هست که هر یک ساعت از مامان خون گرفتن اول ناشتا بعد بهم یک شربت دادن و بعد از خوردن یک ساعت از خوردن شربت دوباره خون گرفتن و بعد از دومین بار خون گرفتن بهم گفتن که یک ساعت دیگه بیام خون بدم .

قسمت بالایی کراتین کلیه ام هست وقسمت پایینی ذخیره اهنم رو نشون داده

اینم ازمایش ادرار هست

اینم ازمایش خون مامان هست

پسندها (1)

نظرات (0)