حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

اولین جمعه، اولین غسل جمعه

1394/5/16 20:32
نویسنده : مامان
138 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شانزدهم مرداد ماه و شما پسر گلم الان پنج روزه شدی عزیزم خاله رقیه و عزیز جون و تینا جون پیش ما هستن و خاله جون امروز شما رو حموم کرد و تا الان این دومین باری هست که حموم زدی 

عزیزم این روزا اصلان نمیتونم پای کامپیوتر برم و با گوشی نوشتن واقعا سخته فقط در یک حدی میام که بعدا بتونم خاطرات رو داخلش بنویسم

عکسهای خشگلت رو تو وبلاگت قرار بدم

حسینم هر وقت صورت قشنگت رو می بینم خدا رو بخاطر نعمتی که به من و باباجون داده شکر می کنم عزیزم خیلی دوستت دارم تو عزیز من و بابایی هستی گلم

پسندها (3)

نظرات (1)

بهاربانو
17 مرداد 94 0:16
مبارکتون باشه اومدن این فرشته ناز و خوش نام