حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

پسرم و استاد طب اسلامی

1394/8/13 6:26
نویسنده : مامان
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم خوبی

امروز من به همراه خاله زینب دختر صاحب خانه رفتیم پیش ایت الله تبریزیان .ایشون پدر طب اسلامی هستن در اصل ایرانی ولی بزگ شده نجف من این ایت الله رو از وقتی که وارد ایران شد که حدود چهار سال قبل میسناسم یک مدتی اصفهان بود بعد مشهد رفتن و الان قم اموزش میدن چهار جلد کتاب داره که درمان انواع بیماریها توسط احادیث و داروهای جامع امامان هست.البته من کاری نداشتم و فقط میخاستم از نزدیک ببینمش

ولی تا اونجا رفتیم ویزیت که رایگان بود گفتیم. برم ببینم به من چی میگه البته میخاستم شما رو نشون بددم و با دیدن شما گفت بچه شما سالمه فقط خودت کم خون و کم شیر هستی و کمی بلغم بدنت بالاست و یکم جوش جوشی هستی که اینها باعث شده تا اون ویتامین کامل رو به بچه انتقال ندی 

البته من هیچ دارو شمیایی استفاده نمیکنم ولی برای شما ویتامین اد میدم چون خونه نور گیری خوبی داره ولی افتاب گیر نیست و موقع واکسن استامينوفن میدم 

خوب عزیزم الان مامان یک ماه و چند روزه که کامپیوتر خراب شده و وقت ندارم درستش کنم برا همین مطالب رو با گوشی مینویسم عکس هم متاسفانه نمیشه گذاشت اخه تو رو بقل ایت الله دادم و عکس گرفتم خیلی خوشحالم

من واقعان عاشق طب اسلامی سنتی هستم ولی متاسفانه تبحری ندارم دعا کن بتونم به خواسته دلم برسم.الهی امین

البته هر کاری هم کنیم چون اکثر غذاها کارخانه ای شده نمیشه رعایت کرد حالا پناه بر خدا

پسندها (1)

نظرات (0)