حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

چهلمین روز گل پسری

1394/6/22 19:37
نویسنده : مامان
111 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز چهل روزی هست که به زندگی منو و بابایی صفا دادی خیلی بامزه شدی خیلی اقایی صبح که بابایی بیرون رفته بود از خواببیدار شدی شیرت رو که خوردی اروم رو بالش گذاشتمت تا به کارهام برسم اخه بابایی خیلی بغلت میگیره یکمبغلی شده بودی هر روز با نیت یک امام شروع میکنم به شیر دادن و ...و امروز روز امام سجاد بود گفتم که یا امام سجاد پسرم اروم باشه تا من کارهامو برسم باور نمیکنی یک ساعت تمام تا کارهام تموم بشه با دستت بازی می کردی و اقه اقه میکردی منم گذری نازت میدادم

ظهر رو شکم گذاشتمت ببینم در چه حدی و ماشالله سرت رو خوب بالا نگه می داشتی زود گرفتمت تا اذیت نشی

بعد از خوابیدن و بلند شدن شیر دادم و خودم تنهایی بردمت حموم و تا بابایی بیاد حموم زدن شما هم تموم شد و غسل چله هم برات انجام دادم و الان هم بعد یک حموم گرم و خوب خوابیدی  شاد باشی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)