حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

عزیز بابا و مامان

کارهای حسینم در این یک ماه

1394/6/13 17:41
نویسنده : مامان
109 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم وزنت دقیقا 4 کیلو و قد خوشگلت 56

این روزها موقع شیر خوردن دستهاتو بلند میکنی و لباس مامان رو محکم داری و رها نمی کنی البته موقع اروغ گرفتنت گردنت رو نگه می داری و این روزای اخر  سرت رو به سمت چپ و راست میبری و با مردمک چشمات صداها رو تعقیب می کنی

الان من بهتر می تونم بغلت کنم و من و باباجون هر دو قلق هاتو به دست اوردیم پسر گلم بابایی تبحر بچه داریش از مامانی خیلی بهتره مخصوصا وقتی که اروغ داری زیبا

عزیز مامان کلان پسر ساکت و ارومی هستی و وقتی من می بینمت نا خداگاه یاد خدا می افتم چهره ات وقعا برای من و بابایی نورانی ، من و بابا اعتقاد داریم که شما هدیه امام حسین هستی و هر روز از امام حسین بابت این هدیه تشکر می کنیم اخرین عکس یک ماهگی رو میزارم تا اینکه ماه دومم هم به امید خدا پشت سر بزاری و بعد عکسهای دو ماهگست رو میزارم تا تفاوت رو احساس کنیچشمک

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)